Menu
Your Cart

Διευκρινίσεις για τις ηλεκτρονικές πληρωμές

1.Πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

Σε περίπτωση που ακυρώνεται μια συναλλαγή και πρέπει να επιστραφούν τα χρήματα στον καταναλωτή, το Myoptician ακολουθεί τις εξής διαδικασίες:

-      Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτική κάρτας, δίδεται αίτηση επιστροφής χρημάτων μέσα από την Τραπεζική πύλη πληρωμών (Τράπεζα Πειραιώς)

-      Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή μετρητών θα πρέπει να μας αποστείλεται έναν τραπεζικό λογαριασμό εσωτερικού για να σας πιστώσουμε το ποσό με έμβασμα (τα τραπεζικά έξοδα βαραίνουν το Myoptician)



2. Πόσο διάστημα απαιτείται για να γίνει μια επιστροφή χρημάτων;

Σε περίπτωση πιστωτικών καρτών η εντολή δίδεται την επόμενη ημέρα από την γνωστοποίηση και εκτελείται εντός 2 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση τραπεζικού εμβάσματος η διάρκεια κυμαίνεται από 3-5 εργάσιμες ημέρες.


3. Πως ενημερώνω για την ακύρωση ή μη παράδοση μιας παραγγελίας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Myoptician είτε τηλεφωνικά στο 215 215 1991 είτε μέσω email στο info@myoptician.gr.


4. Εάν αλλάξει η παραγγελία μου (για παράδειγμα ένα προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη) και έχω ήδη πληρώσει με πιστωτική κάρτα, τι ισχύει σ’ αυτήν την περίπτωση;

Σ’ αυτήν την περίπτωση, εάν το συνολικό ποσό που προκύπτει με τις αλλαγές, είναι μικρότερο από το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει, σας επιστρέφουμε τη διαφορά.


5. Πως ενημερώνω για την ακύρωση ή μη παράδοση μιας παραγγελίας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Myoptician είτε τηλεφωνικά στο 215 215 1991 είτε μέσω email στο info@myoptician.gr.


6. Ποιές πιστωτικές κάρτες δέχεται το Myoptician;

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές μας γίνονται με την απόλυτη ασφάλεια συναλλαγών της Τράπεζας Πειραιώς. Οι χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες που είναι αποδεκτές από την Τράπεζα Πειραιώς είναι οι MASTERCARD, VISA και MAESTRO.